I wanna talk tonight about how you saved my life!

Hello!
Nu har jag äntligen fått tillbaka min kära lilla dator, skönt som fan! Har varit på lagning i två veckor så kan säga de att de är skönt att ha tillbaka den. Bara att batteriet är lite kast! Men man får väl köpa ett nytt i framtiden någon gång om de inte är för dyrt!
I helgen va jag med Simone från lördag till tisdag. Vi hade de mysigt och skönt utan föräldrarna hemma. Fyfan vad man längtar tills man flyttar hemifrån! De kommer bli "nice" utan mamma o pappas tjat!
Imorron ska jag träna med Hifs alag! Ska bli kul men är faktiskt lite nervös över de! Men de är man väl alltid första gången man ska göra något speciellt.. Får hoppas de går bra iaf!
God Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0