Hello it´s good to be back!

Hey Lyla!
Ida blev de tyvärr förlust mot Ramlösa med 3-1, tappade allt i andra halvlek efter att gjort en bra första! Fick även den tredje lårkakan på tre matcher, Great!
Nu på kvällen har vi grillat och haft roligt med Syrran o Gunnar. Nu ska jag o Simone looka på Kick ass och njuta av dom sista dagarna av sommarlovet, som även är mitt sista och de känns helt sjukt! Och apropå sjukt så tror jag att jag börjat bli sjuk för känner mig inte bra o så är jag snuvig och sånt kul, perfekt till skolstarten! Men de är ju bra skönt! Vill verkligen inte börja skolan heller!
Och en annan sak så va Håkan Hellstöm kung på Way Ouy West! Jag och Simone ska nog se han i höst som med kan bli kul! Ska även se Lars Winnerbäck igen om en vecka på Malmö Festivalen som kommer bli nice!
God Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0